15/03/11

Iberia adopta o Monte Pindo como imaxe turística de España nunha nova promoción

A compañía aérea española máis importante, Iberia, acaba de lanzar unha campaña promocional dos seus voos no estado español para a que adoptou como imaxe de marca unha espléndida imaxe do inconfundible Monte Pindo, enmarcado por un ceo espectacular e polas augas turquesas da sempre radiante praia de Carnota.

Sen dúbida, o feito de que dunha compañía tan importante parta tal recoñecemento á beleza do Monte Pindo como para utilizalo de reclamo turístico do estado español demostra que, alén da maxia e o misterio que o rodea, no plano estético o Monte Pindo atrae e moito.

Sen ben a compañía non explica na campaña de onde é a imaxe, agardamos que a iniciativa xere máis interese en coñecer o Monte Pindo, a praia de Carnota e todo entorno deste enclave paradisiaco, cando menos mentras que os aeroxeradores, canteiras, adosados e outras herbas do século XXI non o destrúan.

Podedes visitar a páxina da campaña aquí, máis como supoñemos que se trata dunha ligazón provisional e suxeita á vixencia da campaña publicitaria, gardamos para o recordo a foto fixa da páxina aquí.